خرید سدیم پرکربنات

خرید سدیم پرکربنات

سدیم پرکربنات ترکیبی شیمیایی با فرمول C2H6Na4O12 می‌باشد که در صنایع مختلف، کاربردهای فراوانی دارد. این محصول پودری کریستالی به رنگ سفید می‌باشد که در آب کاملا محلول است. سدیم پرکربنات از کریستالیزاسیون محلولی از کربنات سدیم و پراکسید هیدروژن در pH و غلظت مناسب تولید می‌شود. این ترکیب معمولا به عنوان یک عامل تمیزکننده برای تولید انواع شوینده‌ها به کار برده می‌شود. سدیم پرکربنات در از بین بردن لکه‌های ناشی از قهوه، چای، آبمیوه و … کاملا موثر است. علاوه‌بر تولید انواع شوینده، از سدیم پرکربنات برای ضدعفونی کردن زخم، سنتز مواد شیمیایی در آزمایشگاه‌ها و تولید خمیر دندان هم استفاده می‌شود. استفاده از پرکربنات سدیم به طور کلی بی‌خطر است، با این حال رعایت دستورالعمل‌های ایمنی اهمیت بسیاری دارد. تماس با سدیم پرکربنات ممکن است چشم و پوست را تحریک کند. همچنین قرار گرفتن در معرض این ترکیب برای مدت طولانی، ممکن است منجر به تحریک بینی و گلو گردد. بنابراین، توصیه می‌شود هنگام کار با این محصول از دستکش، روپوش و عینک محافظ استفاده کنید.

خرید سدیم پرکربنات


سدیم پرکربنات ترکیبی سازگار با محیط زیست است که برای تولید انواع شوینده در صنایع آرایشی-بهداشتی به کار برده می‌شود. به منظور خرید سدیم پرکربنات اصل، لازم است در ابتدا اطلاعاتی در خصوص واردکنندگان معتبر سدیم پرکربنات، ویژگی‌های این محصول، شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی، اقدامات احتیاطی و … داشته باشید. چنانچه قصد دارید برای خرید سدیم پرکربنات اقدام کنید، موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

کیفیت سدیم پرکربنات  

سدیم پرکربنات ترکیبی سفید رنگ می‌باشد که از کربنات سدیم (Na2CO3) و پراکسید هیدروژن(H2O2) تشکیل شده است. کیفیت سدیم پرکربنات یکی از مواردی است که باید به هنگام خرید به خاطر داشته باشید. به منظور خرید سدیم پرکربنات باکیفیت بهتر است از طریق واردکنندگان معتبر این محصول اقدام کنید. قبل از خرید سدیم پرکربنات، می‌توانید برای دریافت برگه آنالیز و سایر اطلاعات لازم اقدام کنید، بدین‌ترتیب از بابت کیفیت محصول خیالتان راحت خواهد شد و نگرانی نخواهید داشت.

اقدامات احتیاطی به هنگام کار با سدیم پرکربنات  

تماس با سدیم پرکربنات ممکن است چشم و پوست را تحریک کند. همچنین قرار گرفتن در معرض این ترکیب برای مدت طولانی، ممکن است منجر به تحریک بینی و گلو شود. درصورتیکه قصد دارید برای خرید سدیم پرکربنات اقدام کنید، بهتر است از طریق واردکنندگان و تامین کنندگان معتبر این محصول که بر اساس مقررات ایمنی عمل می‌کنند و محصولات باکیفیتی ارائه می‌کنند، اقدام نمایید.

فروشگاه مواد شیمیایی آردین شیمی یکی از معتبرترین واردکنندگان سدیم پرکربنات اصل با کیفیت بالا در ایران می‌باشد. کارشناسان فروش آرکم دستورالعمل‌های لازم در خصوص نحوه کار با محصول و شرایط نگهداری مناسب را به شما ارائه خواهند کرد. علاوه‌براین، محصولات این شرکت در بسته‌بندی‌های مناسب که قابلیت نفوذ آب و انواع آلاینده‌ها را ندارند، برای شما ارسال خواهد شد.

شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی سدیم پرکربنات 

سدیم پرکربنات باید در فضایی خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. در نظر داشته باشید، دمای مناسب برای نگهداری سدیم پرکربنات، ۱۵-۲۵درجه سانتیگراد می‌باشد. چنانچه در خصوص شرایط نگهداری و جابجایی این محصول اطلاعات کافی ندارید، بهتر است با کارشناسان فنی این محصول صحبت کنید و برای دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایید.

انتخاب بهترین تامین کننده سدیم پرکربنات


 قبل از خرید، لازم است تامین‌کنندگان و واردکنندگان معتبر سدیم پرکربنات در تهران را شناسایی کنید. به منظور انتخاب بهترین تامین‌کننده سدیم پرکربنات، باید به دنبال شرکت‌هایی باشید که در ارائه محصولات باکیفیت و رعایت استانداردهای ایمنی متعهد باشند. واردکنندگان معتبر سدیم پرکربنات برای واردات این محصول از بهترین برندهای جهانی اقدام کرده و کیفیت محصول را تضمین می‌کنند.

فروشگاه مواد شیمیایی آردین شیمی یکی از معتبرترین واردکنندگان و تامین‌کنندگان سدیم پرکربنات در ایران است. کارشناسان فروش ما در آرکم،  اطلاعات کاملی در خصوص محصول و همچنین برگه آنالیز را به شما ارائه خواهند کرد. علاوه‌براین، در صورت نیاز ایشان می‌توانند برای شما نمونه محصول بفرستند تا پس از اطمینان از کیفیت محصول برای خرید سدیم پرکربنات اقدام کنید.

پرسش‌های متداول 


قیمت فروش سدیم پرکربنات آرکم چقدر است؟  

شرکت تولیدی بازرگانی آردین شیمی تامین‌کننده اصلی سدیم پرکربنات در ایران می‌باشد. قیمت سدیم پرکربنات و همچنین سایر محصولات آرکم، بسته به گرید محصول و میزان سفارش متفاوت می‌باشد. به منظور خرید سدیم پرکربنات و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سدیم پرکربنات از کجا بخریم؟  

آردین شیمی یکی از معتبرترین واردکنندگان سدیم پرکربنات در ایران است که محصولاتی با کیفیت بالا، از برترین برندهای جهانی برای مشتریان فراهم می‌کند. به منظور خرید سدیم پرکربنات، باید اول برای دریافت پیش فاکتور درخواست بدهید. کارشناسان فروش ما در صورت نیاز برگه آنالیز را برای شما ارسال می‌کنند. پس از تایید پیش فاکتور و واریز وجه، محصول در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

 

۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنبیل خرید