خرید پتاسیم نیترات (potassium nitrate)

خرید پتاسیم نیترات (potassium nitrate)

پتاسیم نیترات جامدی کریستالی به رنگ سفید می‌باشد که کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد. نیترات پتاسیم با فرمول شیمیایی KNO3، از یون‌های پتاسیم (K+) و نیترات (NO3-) تشکیل شده است. این ترکیب تا حدودی در آب قابل حل است و با افزایش دما، انحلال‌پذیری آن افزایش خواهد یافت.  مهم‌ترین کاربرد پتاسیم نیترات در صنعت کشاورزی است. پتاسیم نیترات که معمولا با عنوان کود پتاسیم نیترات هم شناخته می‌شود، یک منبع غنی از پتاسیم و نیتروژن می‌باشد. این ترکیب به عنوان یک کود مغذی برای محصولات کشاورزی عمل کرده و باعث رشد محصولات زراعی می‌گردد. یکی دیگر از کاربردهای پتاسیم نیترات در صنایع غذایی است. از پتاسیم نیترات به عنوان نگهدارنده در گوشت‌های فرآوری‌شده استفاده می‌شود؛ این ترکیب از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری کرده و ماندگاری محصولات غذایی را افزایش می‌دهد. از دیگر کاربردهای پتاسیم نیترات می‌توان به تولید خمیردندان برای دندان‌های حساس، تولید برخی ترکیبات دارویی، تولید مواد منفجره و تولید شیشه‌ اشاره کرد. قرار گرفتن در معرض پتاسیم نیترات برای طولانی مدت ممکن است باعث خشکی پوست، تحریک ریه و برونشیت گردد. بنابراین، به هنگام کار با پتاسیم نیترات لازم است از عینک محافظ، دستکش آزمایشگاهی، روپوش محافظ و ماسک استفاده کنید.

خرید پتاسیم نیترات


به منظور خرید پتاسیم نیترات لازم است در ابتدا در خصوص ویژگی‌های این محصول، مقررات مربوطه، اقدامات احتیاطی، شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی، نحوه کار با محصول و … اطلاعات لازم را کسب نمایید. پتاسیم نیترات در سه گرید صنعتی، کشاورزی و نظامی تولید شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. پس از دریافت اطلاعات می‌توانید برای انتخاب بهترین تامین کننده پتاسیم نیترات اقدام کنید. چنانچه قصد دارید برای خرید پتاسیم نیترات صنعتی اقدام کنید، موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

کیفیت پتاسیم نیترات  

به هنگام خرید پتاسیم نیترات و دیگر مواد شیمیایی، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت محصول است. قبل از خرید پتاسیم نیترات، می‌توانید برای دریافت برگه آنالیز و نمونه محصول اقدام کنید، بدین‌ترتیب از بابت کیفیت محصول خیالتان راحت خواهد شد و نگرانی نخواهید داشت.

مقررات قانونی برای خرید پتاسیم نیترات  

در بسیاری از کشورها فروش پتاسیم نیترات به دلیلی کاربرد این محصول در تولید مواد منفجره، تحت نظارت است. به منظور اطمینان از الزامات قانونی و محدودیت‌های مربوط به خرید پتاسیم نیترات، بهتر است از طریق تولیدکنندگان و تامین کنندگان معتبر پتاسیم نیترات در ایران اقدام کنید.

اقدامات احتیاطی به هنگام کار با پتاسیم نیترات 

تماس با پتاسیم نیترات ممکن است باعث سوختگی چشم و پوست شود. به هنگام کار با پتاسیم نیترات باید ملاحظات ایمنی را رعایت کنید و از عینک محافظ، دستکش آزمایشگاهی و روپوش استفاده کنید. درصورتیکه قصد دارید برای خرید پتاسیم نیترات صنعتی اقدام کنید، بهتر است از طریق تولیدکنندگان و تامین کنندگان معتبر که از مقررات ایمنی پیروی می‌کنند و محصولات با کیفیتی ارائه می‌کنند، اقدام نمایید.

شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی پتاسیم نیترات  

پتاسیم نیترات باید در فضایی خشک، خنک و دارای تهویه مناسب نگهداری شود. در نظر داشته باشید، این محصول باید دور از مواد قابل اشتعال و مواد ناسازگار نگهداری شود. چنانچه در خصوص شرایط جابجایی و نگهداری محصول اطلاعات کافی ندارید، بهتر است با کارشناسان فنی این محصول صحبت کنید و برای دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایید.

فروشگاه مواد شیمیایی آردین شیمی با در نظر گرفتن الزامات مربوط به بسته‌بندی و نگهداری محصولات شیمیایی، از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری می‌کند. پتاسیم نیترات آرکم در بسته‌بندی‌های مناسب برای مشتریان ارسال می‌گردد، به طوری که از محصول در برابر نفوذ رطوبت و انواع آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند.

انتخاب بهترین تامین کننده پتاسیم نیترات


قبل از خرید پتاسیم نیترات، لازم است تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان معتبر پتاسیم نیترات در تهران را شناسایی کنید. به منظور خرید پتاسیم نیترات، باید به دنبال تامین کنندگان معتبر و باسابقه‌ای باشید که در ارائه محصولات با کیفیت بالا و رعایت مقررات مربوطه متعهد باشند.

آرکم یکی از معتبرترین تولیدکنندگان پتاسیم نیترات در ایران می‌باشد. ما در آرکم این امکان را داریم که قبل از خرید برای شما نمونه محصول ارسال کنیم تا خیالتان از بابت کیفیت پتاسیم نیترات راحت باشد و با خیال راحت برای خرید اقدام کنید. علاوه‌براین کارشناسان فروش ما در آرکم آماده ارائه اطلاعات تخصصی در خصوص محصولات و ارسال برگه آنالیز می‌باشند. برند آرکم تولیدکننده و تامین‌کننده مواد اولیه شیمیایی با کیفیتی در سطح برترین برندهای جهانی و قیمت‌های رقابتی است. آردین شیمی با بیش از پانزده سال تجربه، یکی از مهم‌ترین تولید‌کنندگان پتاسیم نیترات در ایران می‌باشد که امکان تحویل فوری را برای مشتریان داخلی فراهم کرده است.

پرسش‌های متداول 


قیمت فروش پتاسیم نیترات آرکم چقدر است؟ 

شرکت تولیدی بازرگانی آردین شیمی تولیدکننده اصلی پتاسیم نیترات در ایران می‌باشد. قیمت پتاسیم نیترات و همچنین سایر محصولات آرکم، بسته به نوع بسته‌بندی و گرید محصول متفاوت می‌باشد. به منظور خرید پتاسیم نیترات صنعتی و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پتاسیم نیترات از کجا بخریم؟

آردین شیمی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان پتاسیم نیترات در ایران است که محصولاتی با کیفیت بالا در سطح برترین برندهای جهانی برای مشتریان فراهم می‌کند. به منظور خرید پتاسیم نیترات، باید اول برای دریافت پیش فاکتور درخواست بدهید. کارشناسان فروش ما در صورت نیاز برگه آنالیز و نمونه محصول را برای شما ارسال می‌کنند. پس از تایید پیش فاکتور و واریز وجه، محصول در بسته‌بندی مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنبیل خرید