Search
Close this search box.

خرید سدیم کربنات-فروش آنلاین سدیم کربنات سنگین و سبک

 

سدیم کربنات(سودا اش) ترکیبی شیمیایی با فرمول مولکولی Na۲CO۳ می‌باشد. این محصول به لحاظ ظاهری کریستالی سفید رنگ و بی‌بو است که در آب کاملا محلول می‌باشد. سودا اش به دو نوع سودا اش دنس و سودا اش لایت تقسیم‌بندی می‌گردد. تفاوت سودا اش دنس و سودا اش لایت در میزان دانسیته آنهاست و به لحاظ شیمیایی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. دانسیته سودا اش دنس g/cm۳ ۹/۰ و دانسیته سودا اش لایت  g/cm۳۷/۰ می‌باشد. سودا اش دنس بیشتر در صنایع شیشه‌سازی کاربرد دارد، این در حالیست که سودا اش لایت بیشتر در تولید شوینده و تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سدیم کربنات کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای سدیم کربنات، در صنایع شیشه‌سازی است. این ترکیب دمای ذوب سیلیس را کاهش داده و در فرایند ساخت شیشه‌ به کار برده می‌شود. علاوه‌براین، سدیم کربنات به عنوان یک ماده اولیه مهم در تولید مواد شوینده از جمله شوینده‌ لباسشویی و مایع ظرفشویی به کار برده می‌شود. تصفیه آب و صنایع شیمیایی از دیگر حوزه‌هایی هستند که از سدیم کربنات(سودا اش) به منظور حذف فلزات سنگین و تولید محصولات شیمیایی مختلف استفاده می‌کنند.

 

خرید سدیم کربنات (سودا اش)


به منظور خرید سدیم کربنات برای مصارف صنعتی لازم است در ابتدا با انواع و ویژ‌گی‌های آن آشنا باشید، چرا که گریدهای مختلف این محصول کاربردهای متفاوتی دارند. به طور مثال، سودا اش سنگین بیشتر در صنایع شیشه‌سازی کاربرد دارد، اما سودا اش سبک بیشتر در تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هنگام خرید سدیم کربنات، موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

گرید و درصد خلوص

  • سدیم کربنات صنعتی برای فرایندهای تولیدی در مقیاس بالا کاربرد دارد. از این محصول برای تولید مواد شوینده، ساخت شیشه و تصفیه آب استفاده می‌شود.
  • سدیم کربنات آزمایشگاهی که در مقایسه با سدیم کربنات صنعتی، درصد خلوص بالاتری داشته بیشتر برای مصارف آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در آزمایشگاه‌های شیمی به منظور سنتز ترکیبات مختلف به کار برده می‌شود.

بسته‌بندی

سدیم کربنات در بسته‌بندی‌های مختلف آماده‌سازی شده و به دست مشتریان می‌رسد. این محصول در کیسه‌های کوچک ۱ کیلوگرمی برای مصارف آزمایشگاهی و در کیسه‌های بزرگ ۵۰ کیلوگرمی برای کاربردهای صنعتی آماده‌سازی شده و به فروش می‌رسد. بسته‌بندی سدیم کربنات(سودا اش) از آن جهت اهمیت دارد که برای حمل و نقل در مسافت‌های زیاد، باید بسته‌بندی آن به گونه‌ای مناسب باشد که آسیبی ندیده و به طور مثال قطرات آب و … به آن نفوذ نکنند.

اعتبار تامین‌کننده

اعتبار تامین‌کننده یکی دیگر از مواردی است که به هنگام خرید سدیم کربنات صنعتی باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است از تامین‌کننده‌ای خرید کنید که محصولاتی باکیفیت و با قیمت‌های رقابتی به شما ارائه کند. به منظور اطمینان از تامین‌کننده، از ایشان بخواهید برگه آنالیز سدیم کربنات و همچنین گواهی‌های مربوطه را به همراه پیش‌فاکتور برای شما ارسال کند.

قیمت ‌گذاری

قیمت سدیم کربنات بر اساس گرید، برند و درصد خلوص متفاوت می‌باشد. به منظور خرید سدیم کربنات، بهتر است از چندین تامین‌کننده قیمت بگیرید و پس از مقایسه قیمت‌ها برای خرید سدیم کربنات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اقدام نمایید.

شرایط نگهداری و تحویل محصول

سدیم کربنات باید در فضایی خشک، خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود. به هنگام خرید سدیم کربنات در مقیاس بالا، اطمینان حاصل کنید که شرایط نگهداری محصول تا لحظه تحویل به مشتری طبق پروتکل‌های تعریف‌شده انجام شده و در موعد مقرر به شما تحویل داده خواهد شد.

آردین شیمی یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان سدیم کربنات سبک(سودا اش سبک) و سدیم کربنات سنگین(سودا اش سنگین) در ایران است. کیفیت سدیم کربنات آرکم بالا بوده و به منظور کاربرد در صنایع شیشه‌سازی، تولید شوینده و … پیشنهاد می‌گردد. در صورتیکه قصد دارید برای خرید سدیم کربنات باکیفیت اقدام کنید، بهتر است این محصول را از فروشندگان و تامین‌کنندگان معتبر خریداری کنید. تامین‌کنندگان معتبر سدیم کربنات پس از تماس با شما و ارائه اطلاعات مورد نیاز، پیش‌فاکتور ارسال کرده و کلیه امور مربوط به فروش را پیگیری می‌کنند.

از طرفی دیگر، همکاران ما در واحد لجستیک آرکم کلیه تمهیدات لازم را در نظر گرفته تا محصول با کیفیت ثابت و بدون آسیب‌دیدگی در بسته‌بندی به دست شما برسد.

 

پرسش‌های متداول


قیمت سدیم کربنات صنعتی چقدر است؟

قیمت سدیم کربنات آرکم با توجه به بسته‌بندی و شکل ظاهری(دنس و لایت) محصول متفاوت می‌باشد. به منظور خرید سدیم کربنات سنگین و سبک و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بهترین تامین کننده سدیم کربنات در ایران کدام شرکت است؟

آردین شیمی یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان سدیم کربنات سبک(سودا اش سبک) و سدیم کربنات سنگین(سودا اش سنگین) در ایران است. این محصول از بهترین تولیدکنندگان سدیم کربنات تهیه شده و کیفیت آن تضمین‌شده است. به منظور خرید سدیم کربنات، می‌توانید به طور آنلاین برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

سدیم کربنات سنگین از کجا بخریم؟

به منظور خرید سدیم کربنات سنگین در تهران می‌توانید از طریق فروشگاه‌های مواد شیمیایی اقدام کنید. فروشگاه مواد شیمیایی آردین شیمی طیف وسیعی از محصولات شیمیایی صنعتی را موجود داشته و با قیمت‌های رقابتی در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنبیل خرید