خرید سدیم نیترات صنعتی(sodium nitrate)

خرید سدیم نیترات صنعتی (sodium nitrate)

سدیم نیترات (نیترات سدیم) ترکیبی شیمیایی با فرمول NaNO3 می‌باشد که از کاتیون‌های سدیم(Na+) و آنیون‌های نیترات(NO3-) تشکیل شده است. این ترکیب جامدی کریستالی و سفید رنگ است که در آب بسیار محلول می‌باشد. سدیم نیترات در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارد. یکی از کاربردهای سدیم نیترات در صنایع غذایی است. این محصول به عنوان نگهدارنده مواد غذایی به گوشت‌های فرآوری‌شده مانند بیکن، هات داگ و کوکتل اضافه می‌شود تا از رشد باکتری‌ها جلوگیری کند و عمر مفید این محصولات را افزایش دهد. با این حال مصرف این ماده در برخی مناطق، به دلیل نگرانی‌هایی که برای سلامتی انسان دارد کمتر رایج است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای سدیم نیترات، برای تولید کودهای کشاورزی است. این محصول در تولید کود به عنوان منبع نیتروژن، که یک ماده مغذی ضروری برای رشد گیاهان است استفاده می‌شود. از سدیم نیترات همچنین برای تولید شیشه‌هایی با استحکام بالا، انواع رنگ و انواع پوشش‌های فلزی هم استفاده می‌شود. علاوه‌براین، در گذشته از این محصول برای تولید باروت و مواد منفجره هم استفاده می‌شده است. در نظر داشته باشید، مصرف بیش از حد سدیم نیترات و یا قرار گرفتن در معرض آن برای طولانی مدت ممکن است خطرات جدی برای سلامتی به همراه داشته باشد. بنابراین رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و استفاده درست از این محصول بسیار مهم است.

خرید سدیم نیترات صنعتی


به منظور خرید سدیم نیترات صنعتی، باید الزامات قانونی، اطمینان از تامین‌کننده، گرید سدیم نیترات، بسته‌بندی مناسب، حمل و نقل درست و به موقع و اقدامات احتیاطی را در نظر داشته باشید. با داشتن اطلاعات در خصوص این عوامل می‌توانید برای انتخاب بهترین تامین‌کننده سدیم نیترات در ایران اقدام نمایید. چنانچه قصد دارید برای خرید سدیم نیترات اقدام کنید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید تا یک تصمیم‌گیری آگاهانه داشته باشید و ضرر نکنید.

سدیم نیترات را برای چه کاربردی می‌خواهید؟  

قبل از هر کاری باید بدانید این محصول را برای چه کاربردی می‌خواهید خریداری کنید. گریدهای مختلف سدیم نیترات در بازار موجود است. به طور مثال اگر قصد دارید برای تولید کودهای کشاورزی اقدام کنید، لازم است سدیم نیترات صنعتی تهیه کنید. این در حالیست که برای کاربرد این محصول در صنایع آزمایشگاهی و داروسازی، باید برای خرید سدیم نیترات extra pure  اقدام کنید. با انتخاب گرید مناسب سدیم نیترات، می‌توانید برای انتخاب بهترین تامین کننده سدیم نیترات و خرید آن اقدام نمایید.

الزامات قانونی در خصوص شرایط نگهداری سدیم نیترات کدامند؟  

در مرحله بعد لازم است در خصوص الزامات قانونی و نظارتی مربوط به خرید، ذخیره‌سازی و استفاده از سدیم نیترات اطلاعات داشته باشید. سدیم نیترات به دلیل خطرات احتمالی، لازم است در شرایطی خاص نگهداری شود. چنانچه قصد دارید برای خرید این محصول در حجم بالا اقدام کنید و آن را در انبار ذخیره نمایید، لازم است در خصوص شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی سدیم نیترات تحقیق کنید.

بسته‌بندی مناسب برای سدیم نیترات به چه صورت است؟  

الزامات بسته بندی و جابجایی سدیم نیترات را هم باید در نظر بگیرید. سدیم نیترات معمولا به صورت جامدهای کریستالی فروخته می‌شود. به منظور خرید سدیم نیترات، بهتر است بسته‌بندی‌هایی را انتخاب کنید که محکم باشند و در برابر رطوبت و انواع آلاینده‌ها از محصول محافظت کنند. علاوه‌براین، لازم است بررسی کنید که آیا تامین‌کننده سدیم نیترات دستورالعمل‌های ایمنی(مانند دستکش و عینک ایمنی) و همچنین دستورالعمل‌های مربوط به جابجایی درست سدیم نیترات را رعایت می‌کند یاخیر؟

ذخیره‌سازی سدیم نیترات به چه صورت است؟ 

شما به عنوان خریدار باید در خصوص دستورالعمل‌های ایمنی سدیم نیترات اطلاعات کافی داشته باشید. این محصول باید در فضایی خشک و خنک، دور از مواد قابل اشتعال و یا منابع گرما نگهداری شود. چنانچه در این خصوص اطلاعات کافی ندارید، بهتر است با کارشناسان فنی این محصول صحبت کنید و برای دریافت اطلاعات مربوطه اقدام نمایید.

انتخاب بهترین تامین کننده برای خرید سدیم نیترات صنعتی   


بهترین تامین کننده سدیم نیترات چه ویژگی‌هایی دارد؟ قبل از خرید، لازم است تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان معتبر سدیم نیترات در تهران را شناسایی کنید. به منظور انتخاب بهترین تامین‌کننده سدیم نیترات، باید به دنبال شرکت‌های باسابقه‌ای باشید که در ارائه محصولات باکیفیت و رعایت استانداردهای ایمنی متعهد باشند. فروشندگان حرفه‌ای سدیم نیترات قبل از فروش، اطلاعات کاملی در خصوص محصول و همچنین برگه آنالیز را به شما ارائه خواهند کرد. علاوه‌براین، در صورت نیاز ایشان می‌توانند برای شما نمونه محصول بفرستند تا پس از اطمینان از کیفیت محصول برای خرید سدیم نیترات اقدام کنید.

فروشگاه مواد شیمیایی آردین شیمی یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان سدیم نیترات در ایران است. برند آرکم تولیدکننده و تامین‌کننده مواد اولیه شیمیایی با کیفیتی در سطح برترین برندهای جهانی و قیمت‌های رقابتی است. آردین شیمی با بیش از پانزده سال تجربه، یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان سدیم نیترات در ایران می‌باشد که امکان تحویل فوری را برای مشتریان داخلی فراهم کرده است.

پرسش‌های متداول


قیمت فروش سدیم نیترات صنعتی آرکم چقدر است؟  

شرکت تولیدی بازرگانی آردین شیمی تامین‌کننده اصلی سدیم نیترات در ایران می‌باشد. قیمت سدیم نیترات و همچنین سایر محصولات آرکم، بسته به نوع بسته‌بندی و درجه خلوص محصول متفاوت می‌باشد. به منظور خرید سدیم نیترات صنعتی و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش سدیم نیترات در تهران به چه صورت است؟  

تامین‌کننده‌های معتبر سدیم نیترات در تهران، پس از درخواست محصول توسط مشتری برای ایشان پیش فاکتور می‌فرستند. در صورت درخواست برگه آنالیز محصول و نمونه محصول نیز برای ایشان ارسال می‌گردد. چنانچه محصول استانداردهای لازم را دارا باشد، خریدار پیش فاکتور را تایید کرده و پس از واریز وجه محصول در بسته‌بندی مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن برای ایشان ارسال می‌گردد.

۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنبیل خرید