Search
Close this search box.

خرید سدیم سولفات – فروش آنلاین سدیم سولفات

 

سدیم سولفات ترکیبی شیمیایی با فرمول مولکولی Na۲SO۴ می‌باشد. این محصول به لحاظ ظاهری کریستال‌هایی سفید رنگ است که در آب انحلال‌پذیر می‌باشد. سدیم سولفات به لحاظ شیمیایی ترکیبی کاملا پایدار می‌باشد و در شرایط نرمال با عوامل اکسنده یا کاهنده واکنش نمی‌دهد.

سدیم سولفات کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد. این محصول به عنوان ماده اولیه برای تولید شوینده‌های لباسشویی، مایعات ظرفشویی و … به کار برده می‌شود. این ترکیب در واقع به عنوان فیلر عمل کرده و به افزایش حجم محصولات کمک می‌کند. سولفات سدیم همچنین به تنظیم سطح pH مواد شوینده نیز کمک می‌کند. علاوه‌براین، سدیم سولفات در صنعت نساجی هم کاربردهای زیادی دارد. این ترکیب به تنظیم ویسکوزیته حمام رنگ کمک کرده و رنگ پارچه را تثبیت می‌نماید. صنعت کاغذسازی، صنعت شیشه‌سازی و صنایع شیمیایی از دیگر حوزه‌هایی هستند که این ترکیب شیمیایی در آنها کاربرد دارد. سدیم سولفات در صنعت کاغذسازی به عنوان عامل سفیدکننده و در صنایع شیمیایی به منظور سنتز سایر ترکیبات شیمیایی به کار برده می‌شود.

 

خرید سدیم سولفات


به هنگام خرید سدیم سولفات لازم است به گرید محصول، درصد خلوص و اعتبار تامین‌کننده توجه کنید تا بدین‌ترتیب مطمئن شوید، محصولی که خریداری می‌کنید دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. سدیم سولفات اشکال مختلفی دارد:

  • سدیم سولفات بی‌آب: این رایج‌ترین شکل سدیم سولفات است که در صنعت کاربرد بسیاری دارد. سدیم سولفات بی‌آب به لحاظ ظاهری کریستال‌هایی سفید رنگ می‌باشد که با عنوان تناردیت نیز شناخته می‌شود.
  • سدیم سولفات دکاهیدرات: این محصول که با عنوان نمک گلوبر هم شناخته می‌شود، شامل مولکول‌های آب می‌باشد. فرمول مولکولی سدیم سولفات دکاهیدرات، Na۲SO۴.۱۰ H۲O می‌باشد.

به هنگام خرید سدیم سولفات، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

گرید و درصد خلوص

بسته به کاربردی که در نظر دارید(صنعتی یا آزمایشگاهی) می‌توانید برای انتخاب گرید مناسب سدیم سولفات اقدام کنید.

  • گرید صنعتی: سدیم سولفات گرید صنعتی برای فرایندهای تولیدی مانند تولید مواد شوینده، صنعت شیشه‌سازی و … مناسب می‌باشد.
  • گرید آزمایشگاهی: سدیم سولفات گرید آزمایشگاهی بیشتر در آزمایشگاه‌های شیمی که درصد خلوص بالاتری مورد نیاز است، به منظور انجام آزمایش‌های علمی کاربرد دارد.

بسته‌بندی

سدیم سولفات در بسته‌بندی‌های مختلف آماده‌سازی و برای فروش عرضه می‌گردد. این محصول در کیسه‌های کوچک ۱ کیلوگرمی برای مصارف آزمایشگاهی و در جامبوبگ و پک‌های بزرگ ۲۵ یا ۵۰ کیلوگرمی برای مصارف صنعتی بسته‌بندی شده و برای مشتریان ارسال می‌گردد. در نظر داشته باشید، بسته‌بندی باید به گونه‌ای باشد که محصول آلودگی و رطوبت را جذب نکند. این نکته به خصوص درصورتیکه با سدیم سولفات بی‌آب سر و کار دارید، اهمیت بسیاری دارد.

اعتبار تامین‌کننده

خرید از یک تامین‌کننده معتبر تضمین می‌کند که سدیم سولفات کیفیت بالایی داشته و مطابق با استانداردهای موجود کنترل شده است. به دنبال تامین‌کنندگانی باشید که محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی برای شما تامین میکنند. به هنگام خرید سدیم سولفات، از تامین‌کننده بخواهید برگه آنالیز سدیم سولفات و گواهی‌های مربوطه را به همراه پیش‌فاکتور برای شما ارسال کند.

قیمت ‌گذاری 

یکی دیگر از مواردی که به هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، قیمت سدیم سولفات است. چنانچه به مقادیر بالایی از این محصول نیاز دارید، می‌توانید برای خرید عمده اقدام کنید که در این صورت تخفیف قابل توجهی در قیمت‌ها لحاظ خواهد شد. به هنگام خرید سدیم سولفات، از چندین تامین‌کننده قیمت بگیرید و پس از مقایسه قیمت‌ها برای خرید محصولی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اقدام نمایید.

شرایط نگهداری و تحویل محصول

به منظور حفظ کیفیت محصول، سدیم سولفات باید در فضایی خشک، خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود. به هنگام خرید سدیم سولفات در مقیاس بالا، تمهیدات لازم در خصوص ذخیره‌سازی و نگهداری محصول را در نظر داشته باشید. علاوه‌براین، از تامین‌کننده بخواهید محصول را با کیفیت ثابت و بسته‌بندی مناسب در موعد مقرر به شما تحویل دهد.

 

سدیم سولفات از کجا بخریم؟


به منظور خرید سدیم سولفات بهتر است از طریق تامین‌کنندگان، تولیدکنندگان معتبر و همچنین فروشگاه‌های مواد شیمیایی صنعتی اقدام کنید. تامین‌کنندگان مواد شیمیایی صنعتی برای خرید مواد شیمیایی در مقیاس بالا بهترین گزینه هستند. به منظور خرید از ایشان باید اول قیمت بگیرید و پس از تایید پیش‌فاکتور، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

مصرف‌کنندگان سدیم سولفات در شهرستان‌ها می‌توانند از طریق توزیع‌کنندگان مواد شیمیایی برای خرید سدیم سولفات صنعتی اقدام کنند. این توزیع‌کنندگان رنج وسیعی از مواد شیمیایی صنعتی را موجود داشته و با توجه به لجستیک قوی که دارند، محصولات مورد نظر شما را با حفظ کیفیت و در موعد مقرر به دست شما خواهند رساند.

فروشگاه‌های مواد شیمیایی محصولات مختلف را در گرید صنعتی و آزمایشگاهی موجود داشته و پروسه خرید و فروش مواد شیمیایی را تا حد زیادی تسهیل کرده‌اند. به منظور خرید سدیم سولفات صنعتی می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مواد شیمیایی مراجعه کرده و به طور آنلاین برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

انتخاب بهترین تامین‌کننده سدیم سولفات


به منظور خرید سولفات سدیم در تهران، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های مواد شیمیایی اقدام کنید. بدین‌ترتیب پروسه ثبت سفارش آنلاین بوده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. آردین شیمی یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان سولفات سدیم در ایران می‌باشد. واحد کنترل کیفیت آرکم به منظور اطمینان از کیفیت محصول، آزمون‌های کنترل کیفی استاندارد را به انجام رسانده و کیفیت محصولات شیمیایی را تضمین می‌نماید. همکاران ما در آردین شیمی در تلاشند تا محصولات مورد نیاز شما را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانند.

 

پرسش‌های متداول


قیمت سدیم سولفات صنعتی چقدر است؟ 

قیمت سدیم سولفات صنعتی و همچنین سایر محصولات آرکم، بسته به نوع بسته‌بندی و درجه خلوص محصول متفاوت می‌باشد. به منظور خرید سدیم سولفات و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات، با کارشناسان فروش آرکم تماس بگیرید.

بهترین تامین کننده سدیم سولفات در ایران کدام شرکت است؟ 

آردین شیمی یکی از بهترین تامین‌کنندگان سدیم سولفات صنعتی در ایران است. در هر منطقه‌ای از ایران می‌توانید برای ثبت سفارش آنلاین سدیم سولفات اقدام کنید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را به دست شما خواهند رساند.

 به هنگام خرید سدیم سولفات چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم؟

به هنگام خرید سدیم سولفات صنعتی، گرید و خلوص محصول، اعتبار تامین‌کننده و قیمت سدیم سولفات را در نظر داشته باشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنبیل خرید